Aktualne spalanie mojego Hyundaia

Aktualne spalanie mojego Hyundaia

poniedziałek, 2 września 2013

Nie kupuj tego radia mobilnego

Jakiś czas temu, całkiem nie dawno, opisywałem moje przygody z CB Radiem.

O ile podczas jazdy wszystko jest w porządku, to po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu CB Radio ustawia się na kanale numer 9 a nie 19.

Jest to i tyle upierdliwe, że po włączeniu zapłonu zapominam przełączyć radio na odpowiedni kanał i jadę kilka kilometrów mając ustawiony kanał 9.

Nie wiem wtedy, czy ktoś czegoś do mnie nie mówi na CB, nie mam świeżych informacji z drogi przede mną, nie wiem, czy gdzieś nie czai się niebieski wpłatomat.


Szczerze powiedziawszy to moje, bardzo proste, łatwe w obsłudze i tanie radyjko spełnia moje wymagania poza tą jedną wadą.

Chętnie zamieniłbym je na coś równie prostego, ale nie przełączającego się na kanał 9 po każdym zaniku zasilania. Czasem tak mnie to drażni, że mam ochotę wyrzucić to radio przez okno.

A tak w ramach ciekawostki dodam, że powyższe zdjęcie zrobiłem stojąc przed przejazdem kolejowym, z wyłączonym silnikiem. I pewnie wiecie co się stało jak zapaliłem samochód, jak pociąg już sobie odjechał w siną dal. 

Tak, to cholerne radio przełączyło się na kanał 9, bo przy zapalaniu silnika wszystkie inne odbiorniki prądu zostają wyłączone, włączając w to gniazdo zapalniczki.

A was, co wkurza w waszych samochodach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz