Aktualne spalanie mojego Hyundaia

Aktualne spalanie mojego Hyundaia

wtorek, 20 sierpnia 2013

Akcja ceramizer

Jak tradycja każe, we wszystkich moich samochodach stosowałem ceramizer, przynajmniej do silnika. W tym przypadku nie mogło być inaczej. Mazda przy przebiegu 232 000 km została "nakarmiona" ceramizerem do silnika. Do tej pory silnik brał około 0,5-0,7 litra oleju na każde 10000 km, przynajmniej tak twierdził poprzedni właściciel samochodu.

Dolałem 0,5 litra oleju, tak aby na miarce stan oleju wskazywał maksimum, dodałem do silnika ceramizer i zaczynam obserwacje. Według moich poprzednich doświadczeń, spalanie powinno nieco spaść, apetyt silnika na olej również. Poza tym silnik powinien pracować równiej i ciszej, powinien otrzymać drugie życie.

A co będzie, czas pokaże, obserwacje czas zacząć.



1 komentarz:

  1. Wedlug mojej opinii ceramizer nie pomoze na palenie oleju. Co najwyzej moze jednynie ogrniazyc tarcie wewnatrz silnika. Nalezy jednak pamietac aby nie utrzymywac go w silniku dluzej jak rok. Ceramizer do silnika i paliwa testowalem na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń