Aktualne spalanie mojego Hyundaia

Aktualne spalanie mojego Hyundaia

czwartek, 29 sierpnia 2013

Już jutro opublikuję poradę dotyczącą eco-drivingu, której do tej pory nikt nie opublikował

Właśnie siedzę sobie z lampką wina i przeglądam sobie nowość, którą odkryłem, być może zbyt późno, ale ważne, że w końcu.

Teraz będę mógł jeszcze bardziej zoptymalizować moje podróże, szczególnie te, które są powtarzalne, czyli z pracy do domu i z powrotem.

Jutro, albo po jutrze, jeszcze nie wiem kiedy, odsłonię tą tajemnicę, którą być może już część z was zna, ale nie wpadła na pomysł, który zakiełkował w mojej głowie.

Zatem, wino do dna, głowa do poduchy a jutro postaram się dodać nowy, ciekawy wpis, który, podejrzewam, wielu zainteresuje.

Zapraszam, jeśli kogoś nie zanudzam moimi wypocinami.

A tak na marginesie, jakie wy osiągacie wyniki, w redukcji spalania paliwa przez wasze samochody?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz