Aktualne spalanie mojego Hyundaia

Aktualne spalanie mojego Hyundaia

wtorek, 27 sierpnia 2013

Coraz bliżej celu

Za cel obrałem sobie zejście ze średnim spalaniem mojego samochodu poniżej 7 litrów LPG na 100 przejechanych kilometrów. Jeśli mi się to uda, będę mógł powiedzieć, że eco-driving to jest coś, co potrafię robić. Jak na razie, po dzisiejszym tankowaniu spalanie wyniosło 7,56 litra LPG a średnie spalanie z całego okresu, od kiedy jestem właścicielem tego samochodu spadło poniżej 8 litrów LPG na 100 km.

Do osiągnięcia celu jeszcze trochę brakuje, ale wierzę, że uda mi się to osiągnąć.

Czy do obniżenia spalania przyczyniły się światła do jazdy dziennej i zalanie silnika ceramizerem, nie wiem, ale spadające koszty podróżowania samochodem bardzo mnie cieszą i utwierdzają w przekonaniu, że wybrałem dobry styl prowadzenia samochodu.

Szczegółowe statystyki spalania mojego samochodu znajdują się [TUTAJ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz