Aktualne spalanie mojego Hyundaia

Aktualne spalanie mojego Hyundaia

wtorek, 25 czerwca 2013

Eco-jazda czyli eco-driving po polsku ... co to takiego

Słowo wstępu


Rozmawia dwóch sąsiadów:

- A widział Pan, panie sąsiedzie, jak to paliwo podrożało?
- Nie, nie zauważyłem.
- A to nie tankował Pan ostatnio?
- Tankowałem wczoraj, ale nie zwróciłem uwagi na cenę, bo ja zawsze tankuje za 50 zł.

Powyższy dowcip jest może i śmieszny, ale powinien zwrócić uwagę każdego kierowcy na to,
co dzieje się na stacjach benzynowych.

Paliwa drożeją, zasoby ropy naftowej są na wyczerpaniu a my, kierowcy zostawiamy coraz
więcej pieniędzy na stacjach benzynowych.

Co zrobić, żeby nie płacić tyle za podróż samochodem?

Można spróbować namówić arabskich szejków na to, żeby trochę mniej zarobili i obniżyli
ceny ropy na światowych rynkach. :-) Można kupować paliwo na tanich, ale nie zawsze
godnych zaufania stacjach. Można mniej jeździć lub więcej zarabiać. A można także zmienić
styl jazdy i oszczędzić do 30% paliwa a co za tym idzie, pieniędzy.

W tym poradniku powiem Ci, jak ja zaoszczędziłem 3600 zł w ciągu roku na paliwie lub
nawet 4800 zł na kosztach paliwa i eksploatacji samochodu. Za takie pieniądze można
pojechać z rodziną na dwa tygodnie na wakacje lub wydać całą kwotę na hobby, na
przyjemności, na co tylko się chce.

Po przeczytaniu tych kilkudziesięciu stron zdobędziesz cenną wiedzę na temat oszczędnego
prowadzenia samochodu, dowiesz się jak jeździć spokojniej, mniej nerwowo a wbrew
pozorom nieco szybciej niż dotychczas.

Jeśli będziesz wytrwały i zapoznasz się ze wszystkimi moimi poradami, staniesz się lepszym i
bezpieczniejszym kierowcą. Twój samochód będzie bardziej zadbany i będzie się wolniej
zużywał a wizyty na stacjach benzynowych będą należały do rzadkości.

Mam nadzieję że wiedza, którą Ci przekaże sprawi, że za 50 zł przejedziesz zamiast 150 km,
dystans równy 200 kilometrom. Jestem pewien, że dołączysz do grona 10 procent
świadomych Eko-kierówców, którzy zasady Eko-drivingu stosują na codzień. Szacuje się
bowiem, że 90 procent kierowców nie zna zasad Eco-drivingu a tylko nieliczni potrafią je
zastosować i wykorzystywać w praktyce.


Moja definicja eko-drivingu lub jak kto woli, eko-jazdy to:

Ekologiczna, Ekonomiczna, Komfortowa, Oszczędna jazda samochodem.

Tak, jak słusznie zauważyliście, nazwa powinna brzmieć EEKO-driving, ale pozostańmy przy EKO.


Jeśli chcesz kupić mój poradnik i otrzymać dostęp do pełnej wersji i całej, zawartej w moim poradniku wiedzy, zapraszam na stronę:

http://eco-driving-czyli-jak-oszczedzilem-3600-zl-na-paliwie-w-ciagu-r.interkursy.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz