Aktualne spalanie mojego Hyundaia

Aktualne spalanie mojego Hyundaia

środa, 5 czerwca 2013

Najważniejsza jest płynność.

Pokonując codziennie co najmniej kilkadziesiąt kilometrów widzę wiele samochodów,
które pokonują tą trasę co ja w różny sposób. Jedni kierowcy jadą płynnie, spokojnie a inny
jadą nerwowo, wyprzedzają innych i stwarzają nie raz zagrożenie na drodze. Już wiele razy
było tak, że samochód który mnie wyprzedził, stał później na czerwonym świetle
kilkadziesiąt sekund i spalał cenne paliwo, a ja spokojnie dojechałem i redukując bieg o
jeden, przejechałem na zielonym świetle, które zdążyło się już zapalić. 

Najmniej paliwa spalisz, jadąc płynnie, harmonijnie, z jak najwyższą średnią prędkością. Osoby, które
wprowadzały w swój warsztat kierowcy zasady Eco-Drivingu potwierdzały, że stosując te
cenne porady, średnia prędkość pokonywania tej samej trasy wzrosła, a czas jej pokonania
uległ skróceniu. Nie wspominając już o cennych, zaoszczędzonych złotówkach.

Jeżeli masz samochód wyposażony w tempomat, warto go używać.
Utrzymywanie stałego tempa jazdy jest niezwykle ważne szczególnie na długich
trasach – podróżując drogami ekspresowymi czy autostradami. Płynna jazda i
wyeliminowanie zmian prędkości oznacza brak konieczności rozpędzania samochodu w
trakcie którego zużycie paliwa jest największe.

Podróżuj płynnie i harmonijnie bez ostrego hamowania czy zbędnego przyspieszania,
utrzymuj stałą, bezpieczną prędkość i oszczędzaj pieniądze.


Jeśli chcesz kupić mój poradnik i otrzymać dostęp do pełnej wersji i całej, zawartej w moim poradniku wiedzy, zapraszam na stronę:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz