Aktualne spalanie mojego Hyundaia

Aktualne spalanie mojego Hyundaia

piątek, 21 czerwca 2013

Start, czyli, od czego zacząć?

Zaczynamy od weryfikacji naszych potrzeb.

Muszę się przyznać, że byłem właścicielem już kilku, bardzo różnych samochodów.

Każda zmiana poprzedzona była weryfikacją potrzeb i wymagań jakie stawiałem przed swoim
samochodem. Poloneza sprzedałem, bo został rozbity. Hondę zamieniłem na Nissana,
ponieważ powiększyła mi się rodzina i znacznie zwiększył się ekwipunek, który musieliśmy
zabierać na rodzinne wyjazdy. Ci, którzy mają dwójkę małych dzieci wiedzą, o czym mówię.

Obecnie, czyli w 2011 roku jeżdżę Fordem Fusionem, dlatego że po pierwsze nie potrzebuje
już tak dużego samochodu, bo dzieci podrosły i ilość zabieranego bagażu znaczniej się
zmniejszyła a po drugie zmieniłem miejsce zamieszkania i obecnie dojeżdżam do pracy 50
km w jedną stronę a nie 7 jak to miało miejsce wcześniej, więc decydujący głos miały
względy ekonomiczne.

Zacznij więc od weryfikacji Twoich potrzeb. Czy Twój samochód nie jest za duży?
Czy nie wystarczy mniejszy, tańszy i mniej palący samochód? A może wystarczy jeden duży
zamienić na dwa małe, jeśli w rodzinie jest dwóch kierowców? (...)    



Chcesz wiedzieć więcej, zapraszam do lektury mojego poradnika -->

Jeśli chcesz kupić mój poradnik i otrzymać dostęp do pełnej wersji i całej, zawartej w moim poradniku wiedzy, zapraszam na stronę:

http://eco-driving-czyli-jak-oszczedzilem-3600-zl-na-paliwie-w-ciagu-r.interkursy.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz